ტრერინგი დაიწყო 14:00სთ-ზე.
ტრენერმა წარმოგვიდგინა თავი. გავიცანით ერთმანეთი. შევათანხმეთ სამუშაო გრაფიკი.
გავეცანითViewer-ის პროგრამას, ვიმუშავეთ პირველ მოდულზე. კერძოდ: შევქმენით ელექტრონული საქაღალდეები და შევინახეთ ე.წ D დისკზე, ,,დამატებითი რესურსებიდან" მოვიპოვბეთ და გავეცანით მასალებს: ,,21 საუკუნის უნარ-ჩვევები", ,,პორტფოლიოს ჩეკლისტი", ,,რუბრიკების პორტფოლიო", ,,პროექტის მახასიათებლის ჩეკლისტი". აღნიშნული მასალებიდან ჩემთვის საინტერესო და შეიძლება ითქვას ,,ყოველდღიური მოხმარების" სამაგიდო მასალა გახდება ,,21 -ე საუკუნის უნარ-ჩვევები".
ამის შემდეგ გავეცანით სანიმუშო პროექტს ,,რომეო და ჯულიეტა", მივიღეთ დავალება, მომდევნო სატრენინგო დღისათვის შევარჩიოთ საპროექტო თემები, შევქმენით ე.წ. ბლოგი და მოვამზადეთ ე.წ. რეფლექსია.
ტრენერმა წარმოგვიდგინა თავი. გავიცანით ერთმანეთი. შევათანხმეთ სამუშაო გრაფიკი.
გავეცანითViewer-ის პროგრამას, ვიმუშავეთ პირველ მოდულზე. კერძოდ: შევქმენით ელექტრონული საქაღალდეები და შევინახეთ ე.წ D დისკზე, ,,დამატებითი რესურსებიდან" მოვიპოვბეთ და გავეცანით მასალებს: ,,21 საუკუნის უნარ-ჩვევები", ,,პორტფოლიოს ჩეკლისტი", ,,რუბრიკების პორტფოლიო", ,,პროექტის მახასიათებლის ჩეკლისტი". აღნიშნული მასალებიდან ჩემთვის საინტერესო და შეიძლება ითქვას ,,ყოველდღიური მოხმარების" სამაგიდო მასალა გახდება ,,21 -ე საუკუნის უნარ-ჩვევები".
ამის შემდეგ გავეცანით სანიმუშო პროექტს ,,რომეო და ჯულიეტა", მივიღეთ დავალება, მომდევნო სატრენინგო დღისათვის შევარჩიოთ საპროექტო თემები, შევქმენით ე.წ. ბლოგი და მოვამზადეთ ე.წ. რეფლექსია.
No comments:
Post a Comment